עיצוב מסחרי

חשיבות העיצוב המסחרי

כאשר אנו נכנסים לחנות לקנות מוצר מסויים או לסופר-מרקט בכדי לקנות מצרכי מזון, אנחנו בדרך כלל נחפש את המוצר באופן אוטומטי וניגש ישר למקום בו נמצא המוצר. לכל מיקום של מוצר בחנות או באולם תצוגה יש רעיון העומד מאחוריו. אנשי המקצוע העוסקים בטכניקות עיצוב חנויות ואולמות תצוגה הם מעצבי הפנים. מעצבי הפנים בתחום העסקי והמסחרי ידעו את המיקום המתאים לכל מוצר או מיקום של פרסום בכל בית עסק. שיווק ומיתוג בית העסק קשור באופן ישיר לעיצוב הפיזי שלו. מעבר להרגשה הנעימה בכניסה לחנות או בית עסק מסוים, יש חשיבות גם למטרות העסקיות של המקום ואותן ניתן ליישם בעיצוב מותאם אישית לצרכי העסק.

תכנון העיצוב המסחרי על-ידי מעצבת פנים

מעצבת פנים מכינה תוכנית לעיצוב החלל המסחרי בהתאם לתחום בו בית העסק מתמחה. לדוגמא, סוכנויות רכב המחזיקות אולם תצוגה מעוצבות בדרך המושכת ביותר את הקהל המגיע לאולם. בסופר מרקטים לעומת זאת, המיקומים של המוצרים הבסיסיים כגון לחם, חלב וביצים יהיו ברוב המקרים בקצה החנות, וזאת על מנת לגרום ללקוח לעבור בין כמה שיותר מדפי מוצרים המסודרים בחנות. ישנן שיטות רבות לעיצוב מבנים מסחריים במטרה לשפר את השירות ללקוח, את הגישה למוצרים ואת המיתוג של בית העסק.

עיצוב פנים מסחרי לעסקים – איך מתחילים?

כאשר מגיעים לתכנן עיצוב פנים לבית פרטי או לדירה, התכנון צריך להיות ממוקד לצרכים של בעלי הבית. התאמה אישית לבני המשפחה החיים בבית מתבצעת בכל חדר או חלל בבית. עיצוב חדר האמבטיה מותאם לשימוש היום יומי כולל התאמה לילדים קטנים במידה ונדרש מבעלי הבית. בחדר המטבח גם כן ניתנת תשומת לב רבה לצרכים של בעלי הבית ולדרך ההתנהלות שלהם במטבח במהלך השבוע ובסופי שבוע.

להזמנת תוכנית עיצוב מסחרי מקצועי, אתם יכולים לפנות למשרדה של  עדי זילברברג מעצבת פנים ולתאם פגישה בבית העסק שלכם. ברגע שבחרתם בשירות המקצועי של מעצבת הפנים עדי זילברברג, תהיו סמוכים ובטוחים שתקבלו את העיצוב המתאים ביותר והיפה ביותר לבית העסק שלכם.

אין ספק כי אחד מתחומי העיצובים המבוקשים והנפוצים ביותר בשנים האחרונות, ובעידן המודרני בכלל הוא עיצוב חלל מסחרי. מדובר בתחום ייחודי ומורכב אשר דורש תכנון קפדני, רחב ומיוחד אשר כולל מענה מקיף לצרכי הלקוח ובעלי העסק כאחד. כמו כן, בעת עיצוב חלל מסחרי חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ביותר, מתוך שאיפה ליצור חווית לקוח ייחודית וטובה. בהתאם לכך, כאשר אתם מחפשים איש מקצוע אשר מתמחה בשירותי עיצוב חלל מסחרי חשוב כי תבחרו את הטוב ביותר, ללא פשרות. עדי זילברברג מעצבת פנים הינו משרד בוטיק אשר קיים מאז שנת 2012, ומאז מעניק שירות מסור, אישי, אדיב ומקצועי לקהל רחב של לקוחות. כיום, המשרד דוגל בעיצוב ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקשבה, זיהוי והפנמה של צרכי הלקוח, ודגש על שלוש עקרונות מנחים: אינטליגנציה רגשית, גמישות ויצירתיות, וראייה מרחבית רחבה. המשרד גאה להיות מוביל בתחומו, לעמוד מאחורי היצע עשיר ומגוון של פרויקטים שונים, ולקוחות אמינים ומרוצים. כמו כן, המשרד גאה להעניק שירותי עיצוב חלל מסחרי, עיצוב חללים מסחריים, עיצוב חניות, עיצוב חנות ועוד.

עיצוב חללים מסחריים

אין ספק כי מראה חיצוני חשוב במיוחד, בהתאם לכך עיצוב חללים מסחריים צבר תאוצה רבה בשנים האחרונות. המראה של שטח מסחרי הינו מהותי וקריטי במיוחד, ודורש יצירתיות, ראייה רחבה, ויצירת חלל פונקציונלי, אסתטי ומזמין. 

עיצוב חנויות

עיצוב חנויות הפך ללא ספק בעשור האחרון לאחד מתחומי העיצוב המבוקשים ביותר, ובצדק. בעידן בו אנו חיים, כולנו מבקרים בחנויות מידי יום ביומו, כאשר ברוב המקרים אנו לא עוצרים לחשוב על עיצוב החנות. אך לעשה, לעיצוב החנות משמעות אדירה, אשר משפיעה באופן ישיר על חווית הקניה שלנו, ועל העובדה אם נחזור לקנות בה או לא. 

עיצוב חנות

עדי זילברברג מעצבת פנים הינו משרד בוטיק אשר קיים מאז שנת 2012, ומאז מעניק שירות מסור, אישי, אדיב ומקצועי לקהל רחב של לקוחות. כיום, המשרד דוגל בעיצוב ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקשבה, זיהוי והפנמה של צרכי הלקוח, ודגש על שלוש עקרונות מנחים: אינטליגנציה רגשית, גמישות ויצירתיות, וראייה מרחבית רחבה. המשרד גאה להיות מוביל בתחומו, לעמוד מאחורי היצע עשיר ומגוון של פרויקטים שונים, ולקוחות אמינים ומרוצים. כמו כן, המשרד מתמחה בשירותי עיצוב חנות לקהל הרחב. 

עיצוב החללים המסחריים

עיצוב חללים מסחריים היא סביבה מיוחדת שבה לכל אלמנט יש משמעות מיוחדת. סידור שטחי מסחר הוא עניין חשוב, שכן תדמית החברה והפופולריות שלה בסביבת הצרכנים יהיו תלויים ביעילות העיצוב. עיצוב של שטח קמעונאי שמוכר סחורות או שירותים, בין אם זה סלון יופי או חנות, הוא אחת הדרכים להעביר את ההצעה שלכם ללקוח פוטנציאלי. הלקוח מקבל את הרושם הראשוני המהווה שיקוף חי של כבוד החברה ומצביע על רמת השירות, ולכן איכות המוצרים. בעולם המודרני, פרויקט העיצוב של נכס שאינו למגורים הוא סוג של ערבות ליציבות, כמו גם תעודת אמון למבקר. חשוב לקחת את עיצוב הפנים של המקום עם כל האחריות, וזה לא משנה, אם מדובר על מתחם קניות גדול או חנות צנועה.

עיצוב חללים מסחריים כחלק מזהות ארגונית

זהות תאגידית היא מכלול שלם של אמצעים היוצרים יחד תדמית חיובית ובלתי נשכחת של החנות. הזהות הארגונית באה לידי ביטוי לא רק במוצרי דפוס ומזכרות (פוסטרים, עלונים, עלונים, ניירות מכתבים, עטים וספלים), מדים ולוגו, אלא גם בעיצוב פנים. עיצוב חללים מסחריים יכול להתבצע בצורה כזו שיהפוך להמשך של הזהות הארגונית ולחלק בלתי נפרד מהתדמית הפועלת לטובת הבעלים. אם כל חלל החנות מלא בנוחות, העיצוב הוויזואלי מושך את הלקוח ואינו מרגיז, והסביבה אינה גורמת אי נוחות, אז המבקרים יבואו לכאן שוב ושוב, ויביאו רווח כספי. האם זו לא המטרה של העסק?

סגנונות עיצוב שונים עבור חללים מסחריים

עיצוב החנות כרוך בהגדרת הסגנון. זה יכול להיות סגנון קלאסי, שהוא אידיאלי באותה מידה עבור חנויות מוצרי חשמל ביתיים וחנויות מכולת. סגנון זה כולל חומרים טבעיים בעלי גוונים בהירים במיוחד, ולרהיטים ולציוד יש צורות אחידות וקבועות.

הייטק הוא סגנון פופולרי בעיצוב פנים של מגורים, משרדים ומסחר. מינימום תפאורה, איפוק צבעוני, שפע של זכוכית ומתכת וקווים ישרים פשוטים מוצאים את מעריציהם גם מול בעלי החנויות וגם מול הלקוחות הקבועים שלהם.

ללא קשר לסגנון הנבחר, עיצוב החנות צריך לרמוז קודם כל על בטיחות הלקוחות והצוות, ולאחר מכן את הפונקציונליות הגבוהה ביותר, פרקטיות, אטרקטיביות וזכירות. דרישות אלו חלות לא רק על נקודות מכירה, אלא גם על עיצוב משרדים, מכוני יופי, בריכות שחייה ומוסדות ציבור אחרים. לחידוש עיצוב הפנים של העסק שלכם, כך שימשוך קהל יעד חדש, חייגו אל עדי מעצבת פנים.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים

    דילוג לתוכן